Bokmässan

Nu är det minst sagt ett bra tag sedan jag spenderade en fantastisk lördag i Göteborg för att gå på bokmässan. Men mellan plugg och träningar har jag inte haft tid att berätta om hur jag hade det! Tidigt på morgonen satte jag mig i bilen tillsammans med min morfar som agerade chaufför och sällskap den gång och rullade iväg mot Göteborg. Eftersom vi kom från parkeringshuset var det ingen vidare kö in och bara ett par minuter efter öppningsdags var vi inne och strosde bland alla montrar.
 
Dagen flöt på fint och förutom att köpa en hel del böcker och lyssna på förtfattare och andra intressanta personer så infann jag mig på bokälskarträffen som Anna på Bookshelf annordnade. Det var väldigt kul att träffa alla, både de jag träffat innan och vars bloggar jag läst i år men också de nya som jag inte hade hört talas om innan. Älskar att alla i bokvärlden är så otroligt trevliga. Hade en väldigt bra dag och kände mig nöjd när vi återigen var påväg hemåt. "Kod för att importera min blogg till Nattstad: 8520078516" 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0