Gör om, gör rätt

Hej på er alla bokälskare där ute!
Du har landat på en helt ny bokblogg med för tillfället en minst sagt hemsk design och utan något vidare innehåll.
Men jag som skriver är en 15-årig tjej som är otroligt intresserad av att försvinna i en liten fantasivärld tillsammans med en bra bok och en kopp varmchoklad. Böckerna som får ta del av denna underbara stund är framförallt young adult böcker, dystopier och fantasy men också lättsammare chick lits. Jag är ett stort fan av Harry Potter, nerdfighter är en självklarhet och jag kommer aldrig någonsin kunna öppna en till house of night bok.
 
Det här med att bokblogga är inte så nytt för mig som det kanske verkar, men då jag tappade lusten, både för läsning och bloggning, så har jag nu bestämt mig för att börja om. Vända blad för att vara lite cheesy. Jag hoppas att ni vill följa med på min lilla resa, för det skulle vara superkul. may the odds be with you. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0