Och där försvann jag

...ett tag visst. Vilket inte var meningen men har haft fullt upp. Läser just nu Frost av Maggie Stiefvater som jag velat läsa i evigheter men som aldrig blivit av. Hittills är den väldigt bra, lite små seg på vissa ställen men har fortfarande höga förhoppningar på att den ska bli riktigt bra. Har även hittat på lite andra bokrelaterade saker, till exempel börjat planera resan till årets bokmässa. Hotell ska bokas och så bara, men det är bestämt att jag ska dit! Längtar ihjäl mig redan. Var inte på 2013-års bokmässa men 2012 deltog jag i både den officiella- och inofficiella bokbloggarträffen, något av det roligaste jag gjort. Hittade lite bilder från detta tillfälle för ett tag sedan, kanske kan visa dem här någon gång.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Klara

Har nyss läst Frost, Feber och För evigt. Jag tyckte de var riktigt bra! :)

2014-07-09 @ 09:48:42
URL: http://inutienbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0