ATM+

 Stad av skuggor - Cassandra Clare
 
Denna bok är det som just nu ligger på mitt nattduksbord och väntar på att bli utläst. Är antagligen sist i välrlden med att läsa den, vet inte ens varför jag inte gjort det tidigare, men nu har jag bara 60 sidor kvar innan den ställs tillbaka i bokhyllan. Längtar redan tills jag får öppna andra boken i serien för första gången. Lär tyvärr ta ett tag dock eftersom jag vill köpa den och just nu är det så många andra böcker jag ska beställa i och med bokrean. Men, men, får spara det bästa till sist!


Kommentarer
Postat av: Zozzo

SV: Ja, du måste verkligen läsa Boktjuven! Den var jättebra :D

Ooh, ny bokblogg! Ska bli intressant att se vad du skriver om ^^ Välkommen hit haha :D

2014-03-16 @ 12:08:18
URL: http://bokzoem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0