En ny box

 
Fick hem ett paket från bokus igår med böcker jag och mamma beställt för ett tag sedan. Det mesta var böcker vi valt tillsammans, förutom en box jag beställt till mig själv, och ni ser ju vilken. Är så taggad på att läsa sista boken, kunde inte vänta på den svenska versionen. Hur som helst får jag nog vänta ett tag till ändå då jag antagligen ska skicka tillbaka den eftersom det fanns skador på både box och två av skyddsomslagen. Men läser just nu Livet efter dig av Jojo Moyes som är fantastiskt bra så jag klagar inte ändå!


Kommentarer
Postat av: Klara

Jag väntar på sista delen och visst är det segt. Hoppas den är jättebra och att du får en ny fin box! :)

Svar: Hoppas jag med! Klarar inte av att vänta på översättningar, så blir alltid att jag hoppar mellan språken i serier haha :)
ellenfelixson.blogg.se

2014-08-10 @ 14:16:28
URL: http://inutienbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0