Bokrean 2014

 
Som alla andra boktokiga därute var jag tvungen att fynda lite på min absoluta favorit rea, nämligen bokrean. Det första stoppet blev en sväng in på Akademibokhandeln i Jönköping där jag fick med mig Den tomma stolen av J.K Rowling, som jag är extremt nervös över att läsa då J.K är min absoluta favorit någonsin, och Divergent av Veronica Roth som jag redan läst ut. Efter det var jag också tvungen att beställa hem ett gäng från Bokus, men är inte helt säker på att jag fick med alla på bild dock. Fick också en ledsam överraskning då det visade sig att jag redan läst fyra dagar fyra nätter som jag var jätte spänd på.. Men, men, det är en jättebra bok ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0