-> Bokmässan

Gaaaah!! Kan inte bärga mig tills imorgon, äntligen bokmässan. Även om planerna blev lite förändrade och inte riktigt som jag tänkt mig så ska jag dit imorgon och det är ju det som räknas. Har börjat planera lite vad jag ska kolla på och ska också på "bokälskarträffen". Var på både den officiella och inofficiella träffen 2012 och det var otroligt roligt, träffade även ett gäng potterheads under dagen. Och hoppas att det blit lika bra det här året! Ses vi där?
 
bild från den officiella träffen 2012
 


Kommentarer
Postat av: Anna

Heej! Jag kom ihåg namnet på din blogg! :D Och nu ska jag börja följa den :)

2014-10-03 @ 13:44:27
URL: http://bookshelf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0